مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 15:002023-12-12سياسي

ایران هاب انرژی منطقه می شود/ الزامات تبادل انرژی بین کشورها


عضو کمیسیون انرژی مجلس، با بیان اینکه قرار است ایران هاب انرژی منطقه باشد، تاکید کرد: انرژی از کشورهای منطقه به ایران می آید و از اینجا بین کشورها تقسیم می شود.

- ایسنا/گیلان عضو کمیسیون انرژی مجلس، با بیان اینکه قرار است ایران هاب انرژی منطقه باشد، تاکید کرد: انرژی از کشورهای منطقه به ایران می آید و از اینجا بین کشورها تقسیم می شود.

پرویز محمدنژاد در گفت وگو با ایسنا، انرژی را یکی از ارکان مهم در ساختار قانون برنامه هفتم و لایحه بودجه 1403 دانست و اظهار کرد: اگرچه در برنامه هفتم به اقتصاد و کشاورزی و فرهنگ و علم و فناوری و دانش بنیان توجه ویژه ای شده، اما در بخش انرژی با برنامه ریزی ورود کردیم.

وی با بیان اینکه مجلس، دولت را نسبت به حوزه انرژی مکلف کرده است، افزود: امروز انرژی در دنیا ارزش بالایی دارد و بسیاری از کشورهای صاحب انرژی توانسته اند از این محل، درآمدهای خوبی ایجاد کنند.

نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی به کشور روسیه اشاره کرد که از درآمدهای ناشی از انرژی یک قدرت بی نظیر ایجاد کرده و گفت: بسیاری از کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز با بهره برداری از درآمدهای حوزه انرژی به ویژه برق و گاز و فرآورده های گازی، موفق به ایجاد زیرساخت های خوبی برای کشورشان شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران هاب انرژی منطقه می شود/ الزامات تبادل انرژی بین کشورها

ایران هاب انرژی منطقه می شود/ الزامات تبادل انرژی بین کشورها